prowadzenie podatkowej książki przychodów i rozchodów w rumi

Poszukujesz certyfikowanego biura rachunkowego w Rumi do prowadzenia Podatkowej Książki Przychodów i Rozchodów? Świetnie trafiłeś - specjalizuję się w obsłudze samozatrudnionych oraz małych przedsiębiorstw na KPiR! W moim biurze oferuję trzy pakiety dla przedsiębiorców rozliczających się według zasad ogólnych i liniowo, rozliczenia KPiR już od 130,00 zł brutto. Kliknij tutaj, aby zapoznać się z pełnym cennikiem.
 

Pakiet PODATKOWA KSIĄŻKA PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW MINI w cenie 130,00 zł brutto miesięcznie zawiera:

  • Prowadzenie KPiR w systemie księgowym,

  • Rozliczanie faktur sprzedaży i zakupu (do 5 dokumentów w cenie) 

  • Ustalanie wysokości zaliczek na podatek dochodowy, 

  • Prowadzenie Ewidencji Środków Trwałych, 

  • Prowadzenie ewidencji uproszczonej VAT*;

      Dodatkowo: ​

  • BEZPŁATNA obsługa ZUS dla właścicieli JDG;

  • Prowadzenie Ewidencji VAT w cenie 45,00 zł brutto miesięcznie (do 5 dokumentów);

  • Możliwość wystawiania faktur w imieniu klienta w cenie 10,00 zł brutto/sztukę;

 

*Dla podatników zwolnionych z VAT 

GDZIE DZIAŁA BIURO RACHUNKOWE
DN SOLUTIONS rUMIA?

Biuro rachunkowe DN SOLUTIONS świadczy usługi na terenie całego Trójmiasta (Gdynia, Sopot, Gdańsk), powiatu wejherowskiego (Rumia, Reda, Wejherowo) oraz pobliskich miejscowości między innymi: Kosakowo, Mosty, Mechelinki, Łężyce, Chwaszczyno, Bojano, Kielno, Koleczkowo. Specjalizuje się w obsłudze jednoosobowych działalności gospodarczych oraz mikro i małych przedsiębiorstw, także spółkach z ograniczoną odpowiedzialnością.